Muutoksia suomenkielisessä kirkollisessa toiminnassa Kaakkois-Aasiassa

Ympärivuotinen suomenkielinen kirkollinen toiminta Thaimaassa päättyy elokuun lopussa. Se tarkoittaa myös sitä, että pastori Jyrki Markkasen tehtävä päätoimisena pastorina suomalaisten keskuudessa päättyy. Kirkon läsnäolo ei kuitenkaan katoa kokonaan. Tästä eteenpäin Kaakkois-Aasiassa on suomalainen pastori adventtina ja jouluna. Rohkaisemme alueella asuvia suomalaisia mahdollisuuksien mukaan hakeutumaan paikallisten luterilaisten kirkkojen toimintaan ja jumalanpalveluselämään.

Pastori Markkanen työskentelee jatkossa teologisen koulutuksen ja hankehallinnon asiantuntijana Suomen Lähetysseurassa ja hänen toimipaikkansa on Bangkok. Sujuvan siirtymän varmistamiseksi hän vastaa tänä vuonna suomenkielisistä adventin ja joulun ajan tilaisuuksista Kaakkois-Aasiassa. Joulukirkossa tai Kauneimmat Joululaulut -tilaisuudessa tavataan!

2022-08-31 06:00:00.0